Lördag idag, nää inte direkt men nästan

 
Kom precis hem, har varit inne stan med mamma, syster och faror hela dagen. Det var mysigt, lite mer om det kommer snart. Men ska nu ta och kolla på det senaste avsnitt av julkalender och dricka upp min vanilj latte jag fick när jag kom hem. 
 
Sen vet jag inte, kanske koppla datan till tvn eller något och kolla på någon film i min ensam het. Vill inte gå och lägga mig allt för tidigt nu när man är ledig imorgon, studiedag. Så imorgon ska jag först vakna och sen in till stan och träffa en kompis och sen blire att träffa Nikke för att sedan gå på inspelningen till "torsk på tuben". Även om jag inte gillar eller änns kollat på programmet blir det nog kul, kul att göra något annat än att bara vara hemma liksom. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0