Fredagen den 13onde

 
Det kanske är fredag den 13 onde men för mig började den bra iallafall dock en dålig sak då men det försvinner snabbt under de bra.
Det dåliga först såklart, jag vart lite sen på morgonen för sprang runt och försökte hitta något att ha på mig så ja, och sen när jag kom till tunnelbanan står det poliser och shit för att tunnelbanan vid Medis hade brunnit typ, åååh. Så jaa jag fick gå till slussen, igentligen inte så långt men det var tråkigt haha. 
Men sedan till det bra, alltid så är det första jag gör på morgonen är att kolla instagram och då har Beyonce lagt ut en video om ett nytt album som släpptes imorse, ingen visste något innan. Sån underar stjärna som överraskar fans så. Och sedan nu nyss ås fick jag biljetter till Mileys konsär, Miley som jag gillat ända sedan 5an om inte tidigare. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0